pondělí 30. července 2012

Antibiotický stres

Kouslo mě hovado. Noha mi natekla jako... ehm... hovado. Jak jinak to říct. V pátek mi tedy doktor naočkoval antibiotika. Takže krom toho, že nemůžu pořádně chodit, nemůžu ani pořádně pít.

Po týdení dovolené, strávené stresem jako oddílový vedoucí, se vracím do práce. Do dalšího stresu. Proč? Protože jeden klient chce todle, druhý tamto, a třetí to, co předtím nechtěl poté, co to navrhl jako nejlepší řešení. Noha už tak nebolí, ale na devátou pobírám žluťoučký oválný Fromilid.

"Neberte je nalačno," pravil doktor, když je předepisoval. Ale pro mě, jako nesnídaňového člověka je to celkem problém. Obvzláště v době snídaně. Takže je mi blbě. Je mi blbě v devět nula pět, v deset, ale také v jedenáct i ve dvanáct. A to se snažím alespoň něco sníst.

Přichází doba oběda a s ní mírné zlepšení. Už mi není na zvracení. Ale začínám usínat.

1 komentář:

  1. Môj príbeh TU JE SKUTOČNÝ A GENUINE. Volám sa Matta Agda Noah Vienna a som tu, aby som vypovedal o Veľkej matke, ktorá mi priviedla späť môjho muža, keď sa so mnou rozišiel kvôli inej žene, ktorú stretol na svojom pracovisku. Great Adeleke je veľmi silná, skutočná a jedinečná žena so zvláštnymi právomocami. Snažil som sa získať pomoc z mnohých miest a zdrojov, aby som priviedol späť môjho muža, ale nič nefungovalo, ale keď som kontaktoval Veľkú Adeleke, prinútila ma znova sa usmiať tým, že priviedla svojho muža späť ku mne so svojimi osobitnými právomocami. Ak máte nejaké problémy v Vaše manželstvo, vzťah a máte s tým podobný problém, obráťte sa na Veľkého doktora Adeleke, ktorý vám teraz pomôže. Tu je jej e-mailová adresa: (aoba5019@gmail.com) a môžete sa s ňou skontaktovať aj na vlastné číslo WhatsApp: (+27740386124) Môžete ju buď kontaktovať na svojom e-maile, alebo na čísle WhatsApp. Ďakujem Veľký Adeleke.

    OdpovědětVymazat