sobota 4. srpna 2012

Tesco praktiky

Nekalé praktiky ochodních řetězců neznají mezí. Neoznačené výrobky, akce bez akce a podobné věci. Tak nějak si říkám, že už jsem se s tím smířil. Tak, jako většina národa. I přesto mě některé věci dokáží pořádně namíchnout. Tentokrát se jednalo o kočičí granule Whiskas.

Subjekty v této kauze jsou Tesco Brandýs nad Labem vs. já.

Inzerována cena výrobku byla 25,50,-. Při nákupu jsem však zaplatil 32,90,-. Zjistil jsem to až večer doma, kdy už se nedalo nic dělat. Proto jsem se rozhodl opakovat nákup druhý den.
Vyzbrojil kamerou, abych mohl vše zaznamenat.

Jak tento nákup vypadal, se můžete podívat na videu.


Na videu je viditelné, že už při kontrole ceny výrobku došlo k načtení původní ceny. Zkusil jsem to i s jeden a půl kilovým balením. To ukazovalo správnou akční cenu.

Po upozornění na tento fakt na informacích mi byli navráceny peníze. Ovšem až poté, co jsem slečně ukázal, že toto zboží mají v akci na boku regálu. Prvotně si došla zkontrolovat cenu do místa, kde se toto zboží běžně vyskytuje. Zde byla cenovka bez akce.

I přes navrácení peněz jsem si nechal zavolat ředitele této pobočky Tesca. Nešlo tady o těch pár korun. Šlo tady o princip. Nestalo se mi to poprvé.

Během pár minutek dorazil a byl velmi slušný. Vysvětlil jsem mu mou situaci. Slíbil, že nechá akci prověřit a vše zkontrolovat. A omluvil se. To mi již stačilo. Na podpatku jsem se otočil a odešel.



Kdyby to bylo poprvé, mávl bych nad tím rukou. Jenže v tomto Tescu se mi to stalo již několikrát. Přitom mi nepřijde tak složité kontrolovat, jestli ceny opravdu odpovídají popiskám. Ačkoli se pan ředitel omluvil, rozhodl jsem se o tuto zkušenost podělit s Vámi. A také dát podmět České Obchodní Inspekci. Chápu, že nemohou kontrolovat vše. Proto bych e rád na toto upozornil.

Edit: 6.8.2012 | 18,35

Tak jsem se byl v Tescu znovu podívat. Došlo k jistým změnám. Zboží, které je v akci, je již označeno správnou cenovkou. Vše, krom kočičích granulí Whiskas, kde je žlutá cenovka s nápisem akce, a původní cenou. Což ovšem není nijak trestně postihnutelné. Pravděpodobně.

1 komentář:

  1. Môj príbeh TU JE SKUTOČNÝ A GENUINE. Volám sa Matta Agda Noah Vienna a som tu, aby som vypovedal o Veľkej matke, ktorá mi priviedla späť môjho muža, keď sa so mnou rozišiel kvôli inej žene, ktorú stretol na svojom pracovisku. Great Adeleke je veľmi silná, skutočná a jedinečná žena so zvláštnymi právomocami. Snažil som sa získať pomoc z mnohých miest a zdrojov, aby som priviedol späť môjho muža, ale nič nefungovalo, ale keď som kontaktoval Veľkú Adeleke, prinútila ma znova sa usmiať tým, že priviedla svojho muža späť ku mne so svojimi osobitnými právomocami. Ak máte nejaké problémy v Vaše manželstvo, vzťah a máte s tým podobný problém, obráťte sa na Veľkého doktora Adeleke, ktorý vám teraz pomôže. Tu je jej e-mailová adresa: (aoba5019@gmail.com) a môžete sa s ňou skontaktovať aj na vlastné číslo WhatsApp: (+27740386124) Môžete ju buď kontaktovať na svojom e-maile, alebo na čísle WhatsApp. Ďakujem Veľký Adeleke.

    OdpovědětVymazat